donderdag 15 november 2007

De rol van vaders

http://www.kiddo.net/101618

Zoals je kunt lezen gaat dit artikel over vaders die bijna niet voorkomen in kinder boekjes. Het is meestal de moeder die erin een grote rol speelt. dat komt, omdat mensen vaak stereotype's zijn. In dit artikel word weergegeven dat er wel veel kinder boekjes zijn waar vaders een grote rol spelen en dat sommige kinderdagverblijven daar extra aandacht aan geven.

Mijn mening daar over is wel positief. Ik vind dat vaders net zo'n grote rol als moeders kunnen hebben. Mijn vader had ploegen dienst dus als hij dan thuis was als mijn moeder werkte zorgde hij voor ons hij zorgde ervoor dat ze s ochtends op stonden om naar school te gaan, dat we aten en ons aanklede, naar school gingen, als we thuis kwamen dat het eten klaar stond, en dat we s avonds avond eten hadden. Hij speelde dus een hele grote rol. Een keertje hadden we toneel op school en mijn moeder was er toen niet. Hij deed toen mijn haar enzo terwijl de meeste dan vinden dat een moeder dat moet doen, maar voor mij was dat heel normaal.


Geen opmerkingen: