vrijdag 16 november 2007

Hoe dacht ik over de thematafel en hoe denk ik er nu over

Ik dacht dat een thema tafel een gezellige tafel was waar je makkelijk spullen over kon vinden. Maar dat valt echt tegen het is juist wel moeilijk teminste dat ligt ook een beetje aan de thema. De thema van mij en Denise was huis en dat vond ik een moeilijk onderwerp. Ik dacht dat het makkelijk was, maar dat viel tegen we konden niet echt veel prentenboekjes vinden over huis en we wisten ook niet goed hoe we de tafel moesten versieren. Het enige wat je een beetje kon doen was knutselen. Spullen waren niet goed te vinden.

Ik zou wel nog een keer een thema tafel willen maken maar dan wel een ander onderwerp, want dit onderwerp vond ik niet zo leuk.

1 opmerking:

_* Marijke *_ zei

haihai....
alles goed hoorde dat jij mijn weblog-buddy word... nou mij ken je vast nog wel toch van vorig jaar.. Ik hoor het wel als je wat wil weten en andersom... gr marijke